VIP препратки

Оплаквания / Връща

Тя получи повредени стоки

  • При получаване на стоките от превозвача, моля внимателно инспектира доставените стоки.
  • Пратка, че се повреди, не се приемат.

Ако стоките са повредени, въпреки че опаковката е непокътната, е необходимо да общуват този въпрос възможно най-скоро, за да информира превозвача или нашата компания, в зависимост от вида, който сте избрали транспорт.
 
  • Чехия Post: лично обявим датата на доставка на всяка пощенска станция.
  • PPL: моля уведомете в рамките на 3 работни дни на тел. 225331500.
  • DPD: обявява в рамките на 2 работни дни за тел. 841700700.
  • Toptrans: обявява в рамките на 2 работни дни за тел. 267101601.
  • Gebrüder Weiss обяви в рамките на 1 работен ден по телефона. 296245025.

Стоките са били доставени недостатъчна или неточна модел

Всички жалби решаване имейл кореспонденция. За уреждането на претенцията, ни изпратете имейл на info@hobbytec.cz и приспособления за закрепване на следното:
 
  • доказателство за покупка (фактура)
  • завършена писмо с оплакването (изтегли ТУК )
  • фотодокументация ясно доказващи причината за оплакването

Стоките са били доставени недостатъчна или неточна модел

Всички жалби решаване имейл кореспонденция. За уреждането на претенцията, ни изпратете имейл на info@hobbytec.cz и приспособления за закрепване на следното:
 
  • доказателство за покупка (фактура)
  • завършена писмо на жалба, за да изтеглите ТУК
  • фотодокументация ясно доказващи причината за оплакването


Ако от вас се иска да изпрати продукта до магазина или услуга и продукт да премине чисти вземания в съответствие с хигиенните норми или общи хигиенни принципи. Тя трябва да включва всички части и аксесоари, които са необходими за проверка на дефекта. Ние препоръчваме да прикачите:

  • копие от касовата бележка или друго доказателство за закупуването на стоки
  • описание на дефекта и информация за контакт
 

За подаръци, които се предоставят безплатно, не може да упражнява всички права на потребителя. Тези стоки отговарят на условията, заложени в договора за дарение и всички приложими стандарти съгласно законодателството Чехия.
 

Крайният срок за уреждането на претенцията
 
  • Ако имате оплакване на потребителите ще бъдат разгледани в срок от 30 дни.
  • В случай, че сте потребител, който се опитваме да разгледа жалбата възможно най-скоро.
  • В случай на възстановяване ще изпращат пари на банкова сметка. Възстановяването не могат да бъдат с пощенски записи.

Разходите, свързани с превоза на стоки с услугата и връщане на услугата ще бъдат възстановени, ако са изпълнени следните условия:
 
  • с нашия отдел за оплаквания ще бъдат договорени по-рано, че стоките ще бъдат доставени до най-близкия оторизиран сервизен център за своя сметка
  • искането е оправдано (няма да бъде такава. повреда, причинена от оперативна грешка, механични повреди и т.н.).
  • чрез формата за контакт (статия "Вземания") изпратиха искане за възстановяване на необходимите разходи, свързани с превоза на стоки
  • Doložíme разходите (сканиране разписки за пощенски разходи, списък на пратката и т.н.).
 

Тя може само паричните разходи на разумно ниво, предвид естеството на стоките. Например разходите за пощенски услуги, а не таксиметрови услуги.

Невъзстановима вина

Ако сте в служба каза, че стоките са непоправимо (ако се ангажират) и че вие сте разрешили възстановяването на търговец или замяна на нова, моля да обжалват (списък монтаж) и гаранционна карта по имейл на адрес info@hobbytec.cz . Въз основа на документите ще бъдат инспектирани твърдението си, а след това ние ще се свържем с вас.
 

Връща в период 14dennní

В съответствие с § 1829 от Гражданския кодекс, потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина в рамките на 14 дни от получаване на стоката, съответно. от получаване на окончателното предаване на стоката, ако съдържанието закупят множество стоки или стоки, се състои от няколко части (достатъчно е да се изпрати на 14-тия ден от периода). Ако избере купувача да се оттегли в този момент, и трябва да отговаря на следните условия, тя ще бъде възстановена покупната цена и цената на най-евтините, предлагани под формата на доставка на стоки от продавача на купувача. В съответствие с § 1 820 ал. 1 точка. ж) и § 1832 ал. 3 за сметка на потребителя, когато се оттегля от договора в съответствие с § 1829 et сл. разходите за връщане на стоките.

Ако решите да се оттегли по това време, моля да отговаря на следните условия:
 
  • Не по-късно от 14 дни след получаване на стоката продавач трябва да бъдат изпратени проява на воля, за да се откаже от договора. 
  • Форма за оттегляне изтегляне ТУК
  • Моля, изпратете имейл до info@hobbytec.cz и след това да включва със стоките. 
  • Достави стоката обратно за своя сметка да се съхранява и в рамките на 14 дни от датата на отнемане.
  • Стоките, които изпращате в това теглене, препоръчваме ви да се връщат оригиналната опаковка, продукти следва да носят следи от употреба, трябва да са в изправност, пълен (включително аксесоари, гаранционна карта, инструкции и т.н.) и копие от документ за покупка. Да не се изпращат чрез наложен платеж. Препоръчваме ви да застрахова стоката. 
  • Пари за стоките и цената на най-евтиния метод на доставка, предлагана от онлайн магазина, ще бъде върната по същия начин, тъй като те са получили, или по силата на споразумение или с банков превод по сметката си в рамките на 14 дни от отнемане. Продавачът не е длъжен да върне на купувача всички похарчени пари, преди да предаде стоката или купувачът се окаже, че продавачът на стоки изпратил.
  • Ако тя е намалена стойност на стоката (частично се консумират или износени стоки вследствие на боравене с тях, различно от това, което е необходимо, за да се лекува по отношение на своята същност и характеристики, стоките не са комплектовани или е повреден), купувачът е длъжен да докаже, липсваща стойност заместител в пари. Продавачът има право да се компенсира сумата на обезщетение за вреди, понесени от него се използват стоки в нарушение на § 1833 от сумата на покупката.
  • Ако предмет на договора и услугата започна с изпълнението им, а след това купувачът трябва да плати част от цените на услугите, консумирани, ако купувачът се оттегли от договора.
  • Ако заедно със стоките, предоставена на купувача подарък, споразумението за подарък между купувача и продавача сключва с условие последващо че ако е налице отказ от договора купувачът губи съгласие подарък за такава ефективност подарък и е нужно купувачът, заедно с продавача на стоки също да се върнете при условие подарък.
  • Ако купувачът се откаже от договора, купувачът поема разходите по връщането на стоките до продавача, дори и в случаите, когато стоките не могат да бъдат върнати на техния характер обичайния пощенски път.
 

Процесът на връщане на стоката в срок 14dennní

  • Привеждане на стоките в лице на нашия централен склад. 
  • Изпрати стоки по пощата или корабната компания за справяне с централния склад:
    Hobbytec CZ SRO - Отдел за жалби
    За Mototechna 87 (Pro-комплекс от сгради у дома)
    251 62 Tehovec
     
  • За уреждането на претенции, трябва да бъдат придружени от доказателство за покупката (фактура) и попълнени формуляри за връщане на стоката (изтегли тук ).
Продуктът трябва да е чиста и в съответствие с хигиенните норми или общи хигиенни принципи. Тя трябва да включва всички части и аксесоари, които са необходими за проверка на дефекта.