Всички жалби решаване имейл кореспонденция. За уреждането на претенцията, ни изпратете имейл на
info@hobbytec.cz и приспособления за закрепване на следното:
- доказателство за покупка (фактура)
- завършена писмо на жалба, за да изтеглите ТУК
- фотодокументация ясно доказващи причината за оплакването
Ако от вас се иска да изпрати продукта до магазина или услуга и продукт да премине чисти вземания в съответствие с хигиенните норми или общи хигиенни принципи. Тя трябва да включва всички части и аксесоари, които са необходими за проверка на дефекта. Ние препоръчваме да прикачите:
- копие от касовата бележка или друго доказателство за закупуването на стоки
- описание на дефекта и информация за контакт
За подаръци, които се предоставят безплатно, не може да упражнява всички права на потребителя. Тези стоки отговарят на условията, заложени в договора за дарение и всички приложими стандарти съгласно законодателството Чехия.
Крайният срок за уреждането на претенцията - Ако имате оплакване на потребителите ще бъдат разгледани в срок от 30 дни.
- В случай, че сте потребител, който се опитваме да разгледа жалбата възможно най-скоро.
- В случай на възстановяване ще изпращат пари на банкова сметка. Възстановяването не могат да бъдат с пощенски записи.
Разходите, свързани с превоза на стоки с услугата и връщане на услугата ще бъдат възстановени, ако са изпълнени следните условия: - с нашия отдел за оплаквания ще бъдат договорени по-рано, че стоките ще бъдат доставени до най-близкия оторизиран сервизен център за своя сметка
- искането е оправдано (няма да бъде такава. повреда, причинена от оперативна грешка, механични повреди и т.н.).
- чрез формата за контакт (статия "Вземания") изпратиха искане за възстановяване на необходимите разходи, свързани с превоза на стоки
- Doložíme разходите (сканиране разписки за пощенски разходи, списък на пратката и т.н.).
Тя може само паричните разходи на разумно ниво, предвид естеството на стоките. Например разходите за пощенски услуги, а не таксиметрови услуги.